Takut Rugi  melabur saham?
Ke Tak Tahu macam mana

nak mula melabur saham Malasia & Global?

Jadikan Trend Method sebagai panduan mudah

untuk memulakan pelaburan anda yang menguntungkan!

Boleh mula melabur dengan modal serendah USD20.

Tahniah kerana membuat keputusan bijak untuk melabur saham sendiri, bukan bergantung kepada satu sumber pendapatan sahaja.

Dapatkan 2 eBook PERCUMA!

 

  • Mendedahkan case study sebenar

  • Bongkar asas pemilihan saham

  • 3 Case study di analisis

 

NO RISK, NO PROFIT

Great Action, Great Result

STRATEGI BETUL. PULANGAN OPTIMUM.

Kalau anda masih nak melabur tapi tidak mahu ambil risiko, pelaburan yang sesuai dan terbaik adalah ASB, Tabung Haji atau Unit Trust. Tetapi anda susah mendapat pulangan yang lebih tinggi apath lagi nak pergi jauh untuk menjadi pelabur berjaya.
Tabung Haji sejak kebelakangan ini menurunkan kadar dividen kepada pendepositnya. Adakah kadar deposit tersebut akan kekal atau semakin menyusut atau semakin menaik?

Ini bermaksud …

Kadar dividen adalah tidak menentu dan kadar inflasi pula semakin mencanak naik. Ini bermakna pulangan pelaburan adalah tidak berbaloi dengan kenaikkan inflasi dan kos sara hidup masa akan datang kerana nilai ringgit akan semakin merosot.

Senang cerita RM 5 dahulu bersamaan RM10 hari ini.

Situasi ini berlaku disebabkan kesan inflasi dan kos sara hidup yang semakin meningkat. Adakah kita mampu mempunyai lebihan wang di masa depan?

Anyway, anda sekarang berada di tempat yang betul sebab anda dah memilih untuk belajar dan memulakan pelaburan saham sendiri.

GET IN PROFIT

KENAPA ANDA PERLU
MELABUR SAHAM?

Strategi Pelaburan Betul. Pulangan Yang optimum.

Pentingkan masa depan anda, 5 sebab kenapa perlu melabur sekarang!
Sebab anda perlu mula melabur saham…

Demi Masa Depan Tersayang. Siapa yang bersama kita akan datang? Bagaimana keadaan kita nanti?

Inflasi setiap tahun semakin meningkat dan jika anda tidak gandakan wang anda melalui pelaburan, maka anda akan kehilangan nilai wang tersebut. Betul tak? RM50 dulu, penuh 1 troli dipasaraya, sekarang RM50 di kedai runcit pun dah boleh habis guna.

Jadi berbalik kepada niat, pastikan tetapkan niat melabur tue untuk apa sebenarnya.  Sama ada untuk beli rumah, kahwin, simpanan dan kegunaan masa depan atau yang tersayang. Agak-agak nanti anak nak sambung belajar, boleh ke guna hasil simpanan dan dividen?Ke meminjam duit orang @ PTPTN! Ada orang melabur saham US dan UK supaya nanti mampu hantar anak belajar keluar negara, dia hanya perlu jual saham tersebut bila perlu. Jadi tak perlu risau kalau-kalau mata wang kita jatuh merudum nanti. Strateginya, anda boleh melabur saham-saham uptrend dan stabil kalau begitu niatnya. Apa niat anda?Matlamat pelaburan anda?

Melawan melawan inflasi. Menyimpan atau melabur melawan inflasi?

Menyimpan bermaksud kita simpan duit dalam bank atau kat rumah jer. Ada orang membuat potongan gaji bulanan. Melabur pula, kita meletakkan wang kesesuatu tempat, dan wang tersebut boleh digandakan dengan risiko yang ada, melalui instrument-instrumen tertentu. Macam wang bekerja untuk kita. Apabila wang digandakan mengikut peratusannya, maka ia dipanggil pulangan keuntungan atau Return of Investment (ROI). Jadi, kalau  simpan di ASB atau Tabung Haji, dapat dividen tahunan dikira melabur ke sebenarnya? Jawapannya adalah ya, anda menyimpan sambil melabur dalam ASB atau TabungHaji. Selain tue, anda boleh melabur dalam bidang hartanah, saham, unit amanah atau lain-lain. Jadi anda tahu perbezaan menyimpan adalah wang tidak digandakan mengikut ROI manakala melabur bermaksud, ada keuntungan yang bakal diperoleh. Wang yang disimpan boleh susut nilainya disebabkan inflasi. Lihat gambar dibawah, anda boleh faham dengan mudah maksud inflasi..

Inflasi setiap tahun semakin meningkat dan jika anda tidak gandakan wang anda melalui pelaburan, maka anda akan kehilangan nilai wang tersebut. Betultak? RM50 dulu, penuh 1 troli dipasaraya, sekarang RM50 di kedai runcit pun dah boleh habis guna.

Kadar pulangan lebih baik

Jika simpan di akaun bank biasa, anda tak berpeluang untuk menggandakan wang. Kalau simpan dalam instrumen Simpanan Tetap (Fixed Deposit) pula, ia hanya memberikan pulangan purata pada sekitar 4% setahun.

Melalui pelaburan, walaupun ia mempunyai risiko tersendiri dan tidak menjamin pulangan yang tetapi dapat memberikan kadar pulangan yang lebih baik. Biasa dengarkan “Higher risk equals higher return”?

Jangan jadikan risiko sebagai penghalang untuk anda mula melabur. “Risk comes from not knowing what you’re doing”.

Jadi untuk mengurangkan risiko dari rugi dalam pelaburan, tuntutlah ilmu terlebih dahulu. Bila dah ada simpanan dan ilmu yang cukup, barulah mula melabur supaya wang anda tak melebur

Sumber pendapatan dan persaraan.

Selama ini anda bekerja untuk dapatkan wang betul tak? Kalau tak kerja, tak dapat gaji, tak ada pendapatan. Pendapatan yang jenis anda buat, anda dapat ni dipanggil sebagai pendapatan aktif.

Dengan adanya pelaburan, anda dapat tambahkan side-income anda melalui pendapatan pasif. Sebagai contoh, kalau anda ada RM50,000 dan laburkan duit itu dalam instrumen pelaburan yang dapat memberikan pulangan 10% setahun, anda dengan mudah dapat RM5,000 setahun tanpa perlu melakukan sebarang kerja. Simpan dan lupa.

Jika anda merasakan yang gaji tak naik-naik walaupun dah lama bekerja ditempat sedia ada,  daripada merungut lebih baik anda mula melabur untuk menambahkan pendapatan. Kadang-kadang tak semua orang minat berniaga atau ada masa untuk buat 2-3 kerja memandangkan sudah berkeluarga.

Ada kepelaburan yang boleh untung 10% setahun? Tabung Haji beri6.25% manakala KWSP pula beri pulangan sebanyak 6.4% untuk simpanan syariah pada tahun 2017.

Lagi, anda faham apa itu inflasi, anda boleh mula buat kira-kira, jika anda bersarapan pada tahun 2030, wang persaraan/simpanan anda sebenarnya tidak sama nilainya dengan kiraan tahun ini. Ditambah lagi dengan kos tambahan seperti kos perubatan, kos gaya hidup dan sebagainya yang semakin meningkat.

Dan jika anda tahu cara untuk ambil peluang melalui pelaburan, anda boleh bersara awal. Bersara awal? Impian semua orangkan?Jika anda mahu bersara awal, pelaburan merupakan salah satu daripada cara untuk anda berhenti bekerja.

Diibaratkan, anda jadikan wang bekerja untuk anda dan anda tidak perlu bekerja lagi. Wang boleh digandakan melalui pelaburan yang anda pilih. Janjinya, anda mula belajar melabur sekarang, penat sekarang untuk rehat kemudian.

Kita ambil kiraan mudah, katakanlah gaya hidup anda sekarang memerlukan perbelanjaan bulanan sebanyak RM3,000. Pelaburan anda setahun memberikan anda ROI sebanyak 10%. Berapakah nilai yang perlu dilaburkan untuk mendapatkan RM3,000 sebulan?

Setahun 12 bulan bersamaan dengan RM36,000 setahun maka anda perlu laburkan RM360,000 untuk dapatkan RM36,000 (ROI 10%) untuk anda bersaraawal dengan gaya hidup anda sekarang. Nampak macam banyakkan RM360,000 tu?

Mula menyimpan sekarang kemudian laburkan duit simpanan dan gandakannya. Jangan lambat, nanti anda juga akan bersara lambat.

Bukan skim cepat lingkup.

Ingat, dengan ilmu yang betul, dengan strategi yang mantap, anda boleh gandakan wang anda dalam pelaburan saham dengan mudah. Namun, risiko tetap ada. Risiko yang dimaksudkan tidak lain tidak bukan, adalah kerugian.

Dalam mana-mana pelaburan mahupun bisnes, anda akan mengalami kerugian. Pun begitu, kerugian yang  dialami boleh dikawal awal. Sebelum anda membeli saham, anda
sudah tahu berapa kerugian yang bakal di alami jika harga turun dan dengan kerugian yang diletakkan, anda boleh kira berapakah keuntungan yang boleh dicapai.

Dengan analisa yang betul, anda boleh mengelakkan wang anda daripada hangus sekelipmata, tidak seperti skim cepat lingkup. Skim cepat lingkup, duit tiada dalam kawalan anda, semua dalam kawalan orang yang anda berikan kepercayaan untuk “dilaburkan”. Sekali dia lari, hilanglah semua wang anda.

Ingat, kawal pelaburan saham dengan ilmu dan strategi yang betul. Bukan main hentam saja. Dengan teknik hentam dan harapan, anda boleh kehilangan semua wang anda, sekelipmata.

Let’s try!

“CEPATLAH, saya tak sabar nak mula melabur…” 

Sabar kawan…

Saya faham anda memang dah tak sabar nak dapatkan Pakej Trend Method Panduan Menyeluruh Dari Zero Ke Hero dengan melabur
saham dalam dan global.

Tapi saya nak terangkan sikit lagi. Boleh?

Zaman sekarang nak buat melabur saham Bursa
Malaysia dan luar negara sangat mudah; tak perlu tau nak isi banyak borang ataupun banyak kena contact broker saham.

Ada banyak platform untuk anda boleh melabur dengan mudah dan juga caj murah.

Salah satu yang paling famous dan diguna pakai oleh pelabur tempatan ialah platform Maybank.

Dengan platform saham anda boleh buat
macam-macam jenis pelaburan. Antaranya:

\

Pelaburan saham Malaysia

\

Pelaburan saham luar negara (Global terr)

\

Pelaburan saham warrant (Terbitan saham)

\

Pelaburan saham option (Terbitan saham US)

\

Pelaburan index CFD saham

\

Dan baaaaaanyak lagi!

PAKEJ TREND METHOD

SAYA SERIOUS NAK BELAJAR CARA
MELABUR SAHAM!

Alhamdulillah saya ada 3 Pakej Trend Method telah disediakan khas untuk bantu anda belajar melabur sesuai dengan tahap fahaman dan pengalaman anda dalam dunia pelaburan di Malaysia mahupun global. Pakej ini disediakan untuk menyediakan anda menjadi pelabur yang berjaya mendapat pulangan keuntungan bukan melebur dengan modal.

InsyaAllah, dengan membaca panduan yang berikan, anda boleh mula melabur dalam masa tak sampai 24 jam dengan modal serendah USD20 dan mula melabur saham-saham global yang patuh shariah yang memberi pulangan lebih cepat.

HIDDEN STORY

CERITA DISEBALI TREND METHOD!

 Nak tahu tak bagaimana Trend Method ini terwujud? Kisahnya bermula dengan Tak Tahu. Saya tak tahu tapi mahu dapat pulangan pelaburan yang positif.  Dulu saya banyak rugi dalam pelaburan saham saya.  Portfolio yang saya banyak melebur. Jadi saya mula mencuba melabur saham global.

Alhamdulillah, saham global banyak membuka mata saya mengenai momentum kenaikkan harga sesebuah saham. Kerana pasaran modalnya mencecah 24 trillion, banyak saham-saham yang uptrend dikenal pasti untuk dilabur. Jerung-jerungnya pun
banyak dan sangat besar untuk push harga naik lebih cepat! Berbanding malaysia kita banyak akan bergantung jerung2x seperti institusi. Selain maklumat analisis saham boleh diperoleh lebih banyak secara percuma di internet. Juga maklumat analisis dan jangkaan biasanya banyak mengena. Dengan teknik yang betul kita mudah dan cepat mendapat pulangan yang telah ditarget.

Adakah saham tersebut patuh shariah?  Jangan risau, sebab saham yang terpilih itu akan di semak di IdealRatings. Idealratings merupakan badan  yang mendapat pengiktirafan antarabangsa.

Antara KLSE Bursa Malaysia dan saham US, yang mana banyak kelebihan? Setiap pasar mempunyai kelebihan masing-masing. Saham US kita boleh beli pada 1 unit sahaja tapi kalau KLSE minimum pembelian adalah 100 unit. Dengan modal yang rendah anda boleh memulakan pelaburan saham. Sebenarnya, isu sebenar adalah berapa banyak yang kita ada? Ingat jangan sesekali meminjam duit untuk pelaburan. Jika anda ingin melabur saham global, recomendation saya sebaiknya memerlukan USD2000 untuk bermula. Untuk saham Malaysia pula boleh bermula RM200 dengan mengambil saham bernilai sekitar RM 2.00/unit.

 Saya guna teknik Trend Method ini juga pada Bursa Malaysia. Alhamdulillah hasilnya juga positif cuma mengambil masa yang lebih sedikit untuk mendapat target market yang diinginkan. Tapi tetap berkesan untuk dijadikan sebagai panduan dan rujukan sebelum kita melabur saham. Saya sharekan teknik ini kepada isteri kawan saya yang merupakan pemilik bisnes Dapur Berasap. Tapi disebabkan dia tak tahu apa-apa pasal saham. Saya susun teknik yang saya gunakan untuk memudahkan dia faham.

Akhirnya, dengan mengambil masa beberapa bulan dia memahami teknik Trend Method ini. Hari ini saya menyusun untuk dikongsikan kepada anda semua.

Walaupun zero dalam saham, inshaAllah anda mampu untuk mula melabur dalam saham!

InsyaAllah, dengan membaca panduan yang  berikan, anda boleh mula melabur dalam masa tak sampai 24 jam dengan modal serendah USD20 dan mula melabur saham-saham global yang patuh shariah yang memberi pulangan lebih cepat.

MENJADI KE?

BERHASIL KE TEKNIK TREND METHOD
YANG SAYA GUNA?

 Beginilah…
Sebelum menemui teknik Trend Method, saya selalu kerugian dalam pemilihan saham. Hanya beberapa saham sahaja yang memberi pulangan yang baik.
Waktu tu, setiap hari saya terpaksa memerah otak dan keringat untuk fikir, analisis dan kaji saham apa yang berpotensi untuk masuk. Kadang kala saya masuk berdasarkan buy call orang tanpa memahami seni mengandakan modal yang ada.

Itu kisah dulu…
Alhamdulillah sekarang, rezeki pulangan lebih banyak yang menguntungkan dari pelaburan saham.

 Bawah ni pula 8 saham pilihan di US.
Lebih cepat dapat profit cuma nak kena screen yang patuh syariah

APA KATA MEREKA?

ADA KE YANG PERNAH BELAJAR DENGAN SAYA & BERJAYA DAPAT HASIL?

Ini antara pembeli terawal yang memberikan testimoni kepada kami.

DETAIL PAKEJ

APA YANG ANDA AKAN BELAJAR?

Pakej Newbie

1. STARTER PACK

\

Panduan lengkap dari zero

\

Asas melabur dan panduan langkah demi langkah

\

Mula melabur bermodal serendah RM100

\

Bongkar strategi kurangkan risiko kerugian

5 ebook utama

PAKEJ STARTER

Membantu newbie memulakan langkah pertama melabur saham di
Bursa Malaysia menggunakan platform Maybank! Juga tutorial
langkah demi langkah memilih saham berpotensi

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Morbi dignissim eget ligula vel commodo. Praesent ipsum nisl, posuere vel nibh nec, euismod pharetra risus. Morbi ultrices laoreet dictum. Praesent bibendum viverra varius. In hendrerit lacinia dui, in sagittis magna viverra a. Curabitur commodo placerat sapien, ut gravida diam rhoncus id.

Praesent sed lobortis orci. Cras a magna facilisis, tempus velit sit amet, mollis ligula. Morbi dignissim ut nisi sit amet sollicitudin. Integer convallis tellus at sodales dignissim. Nunc ut scelerisque lectus, non maximus dui. Integer molestie non neque et dapibus. Morbi turpis ante, pellentesque a tempus eu, sollicitudin eget purus. Vivamus a erat vel ipsum luctus consectetur. Phasellus tincidunt, enim sed ornare sodales, sem urna elementum tortor, eu tincidunt lorem ex ac ex. Sed sagittis ipsum ligula, non vestibulum nibh fringilla et. Aliquam laoreet sapien imperdiet, tempus mi dapibus, egestas quam. Aenean sit amet vulputate ligula.

Praesent sed lobortis orci. Cras a magna facilisis, tempus velit sit amet, mollis ligula. Morbi dignissim ut nisi sit amet sollicitudin. Integer convallis tellus at sodales dignissim. Nunc ut scelerisque lectus, non maximus dui. Integer molestie non neque et dapibus. Morbi turpis ante, pellentesque a tempus eu, sollicitudin eget purus. Vivamus a erat vel ipsum luctus consectetur. Phasellus tincidunt, enim sed ornare sodales, sem urna elementum tortor, eu tincidunt lorem ex ac ex. Sed sagittis ipsum ligula, non vestibulum nibh fringilla et. Aliquam laoreet sapien imperdiet, tempus mi dapibus, egestas quam. Aenean sit amet vulputate ligula.

Curabitur dui elit, sollicitudin vitae enim in, commodo dictum urna. Maecenas nec vulputate ligula. Integer viverra nunc massa. Curabitur interdum, elit scelerisque tincidunt mollis, turpis ipsum dignissim mauris, sed facilisis purus felis sit amet ipsum. Etiam rutrum viverra diam vitae convallis. Vestibulum pulvinar vulputate magna.

Curabitur dui elit, sollicitudin vitae enim in, commodo dictum urna. Maecenas nec vulputate ligula. Integer viverra nunc massa. Curabitur interdum, elit scelerisque tincidunt mollis, turpis ipsum dignissim mauris, sed facilisis purus felis sit amet ipsum. Etiam rutrum viverra diam vitae convallis. Vestibulum pulvinar vulputate magna.

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Morbi dignissim eget ligula vel commodo. Praesent ipsum nisl, posuere vel nibh nec, euismod pharetra risus. Morbi ultrices laoreet dictum. Praesent bibendum viverra varius. In hendrerit lacinia dui, in sagittis magna viverra a. Curabitur commodo placerat sapien, ut gravida diam rhoncus id.

Curabitur dui elit, sollicitudin vitae enim in, commodo dictum urna. Maecenas nec vulputate ligula. Integer viverra nunc massa. Curabitur interdum, elit scelerisque tincidunt mollis, turpis ipsum dignissim mauris, sed facilisis purus felis sit amet ipsum. Etiam rutrum viverra diam vitae convallis. Vestibulum pulvinar vulputate magna.

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Morbi dignissim eget ligula vel commodo. Praesent ipsum nisl, posuere vel nibh nec, euismod pharetra risus. Morbi ultrices laoreet dictum. Praesent bibendum viverra varius. In hendrerit lacinia dui, in sagittis magna viverra a. Curabitur commodo placerat sapien, ut gravida diam rhoncus id.

Curabitur dui elit, sollicitudin vitae enim in, commodo dictum urna. Maecenas nec vulputate ligula. Integer viverra nunc massa. Curabitur interdum, elit scelerisque tincidunt mollis, turpis ipsum dignissim mauris, sed facilisis purus felis sit amet ipsum. Etiam rutrum viverra diam vitae convallis. Vestibulum pulvinar vulputate magna.

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Morbi dignissim eget ligula vel commodo. Praesent ipsum nisl, posuere vel nibh nec, euismod pharetra risus. Morbi ultrices laoreet dictum. Praesent bibendum viverra varius. In hendrerit lacinia dui, in sagittis magna viverra a. Curabitur commodo placerat sapien, ut gravida diam rhoncus id.

Curabitur dui elit, sollicitudin vitae enim in, commodo dictum urna. Maecenas nec vulputate ligula. Integer viverra nunc massa. Curabitur interdum, elit scelerisque tincidunt mollis, turpis ipsum dignissim mauris, sed facilisis purus felis sit amet ipsum. Etiam rutrum viverra diam vitae convallis. Vestibulum pulvinar vulputate magna.

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Morbi dignissim eget ligula vel commodo. Praesent ipsum nisl, posuere vel nibh nec, euismod pharetra risus. Morbi ultrices laoreet dictum. Praesent bibendum viverra varius. In hendrerit lacinia dui, in sagittis magna viverra a. Curabitur commodo placerat sapien, ut gravida diam rhoncus id.

Rujukan Menyeluruh

pakej pro

\

Panduan lengkap dari zero.

\

Melabur dengan panduan asas sehingga pro.

\

Mula melabur bermodal serendah RM100

\

Bongkar strategi kurangkan risiko kerugian

RUjukan menyeluruh

PAKEJ PRo

.Menyediakan anda menjadi seorang pelabur profesional di Bursa
Malaysia. InshaAllah pemilihan saham yang memberi pulangan yang
baik dalam tempoh yang terdekat

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Morbi dignissim eget ligula vel commodo. Praesent ipsum nisl, posuere vel nibh nec, euismod pharetra risus. Morbi ultrices laoreet dictum. Praesent bibendum viverra varius. In hendrerit lacinia dui, in sagittis magna viverra a. Curabitur commodo placerat sapien, ut gravida diam rhoncus id.

Praesent sed lobortis orci. Cras a magna facilisis, tempus velit sit amet, mollis ligula. Morbi dignissim ut nisi sit amet sollicitudin. Integer convallis tellus at sodales dignissim. Nunc ut scelerisque lectus, non maximus dui. Integer molestie non neque et dapibus. Morbi turpis ante, pellentesque a tempus eu, sollicitudin eget purus. Vivamus a erat vel ipsum luctus consectetur. Phasellus tincidunt, enim sed ornare sodales, sem urna elementum tortor, eu tincidunt lorem ex ac ex. Sed sagittis ipsum ligula, non vestibulum nibh fringilla et. Aliquam laoreet sapien imperdiet, tempus mi dapibus, egestas quam. Aenean sit amet vulputate ligula.

Praesent sed lobortis orci. Cras a magna facilisis, tempus velit sit amet, mollis ligula. Morbi dignissim ut nisi sit amet sollicitudin. Integer convallis tellus at sodales dignissim. Nunc ut scelerisque lectus, non maximus dui. Integer molestie non neque et dapibus. Morbi turpis ante, pellentesque a tempus eu, sollicitudin eget purus. Vivamus a erat vel ipsum luctus consectetur. Phasellus tincidunt, enim sed ornare sodales, sem urna elementum tortor, eu tincidunt lorem ex ac ex. Sed sagittis ipsum ligula, non vestibulum nibh fringilla et. Aliquam laoreet sapien imperdiet, tempus mi dapibus, egestas quam. Aenean sit amet vulputate ligula.

Curabitur dui elit, sollicitudin vitae enim in, commodo dictum urna. Maecenas nec vulputate ligula. Integer viverra nunc massa. Curabitur interdum, elit scelerisque tincidunt mollis, turpis ipsum dignissim mauris, sed facilisis purus felis sit amet ipsum. Etiam rutrum viverra diam vitae convallis. Vestibulum pulvinar vulputate magna.

Curabitur dui elit, sollicitudin vitae enim in, commodo dictum urna. Maecenas nec vulputate ligula. Integer viverra nunc massa. Curabitur interdum, elit scelerisque tincidunt mollis, turpis ipsum dignissim mauris, sed facilisis purus felis sit amet ipsum. Etiam rutrum viverra diam vitae convallis. Vestibulum pulvinar vulputate magna.

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Morbi dignissim eget ligula vel commodo. Praesent ipsum nisl, posuere vel nibh nec, euismod pharetra risus. Morbi ultrices laoreet dictum. Praesent bibendum viverra varius. In hendrerit lacinia dui, in sagittis magna viverra a. Curabitur commodo placerat sapien, ut gravida diam rhoncus id.

PREMIUM PARTNER

PAkej gold

\

Panduan lengkap dari zero ke pro

\

Mendedahkan strategi untuk untung dalam melabur

\

Menyediakan support group face-to-face secara online

\

Bimbingan live trade

17 ebook utama

PAKEJ GOLD

Bongkar rahsia memulakan pelaburan saham Bursa Malaysia &
Global. Mendedahkan teknik pelaburan harian yang menguntungkan
dalam USD.

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Morbi dignissim eget ligula vel commodo. Praesent ipsum nisl, posuere vel nibh nec, euismod pharetra risus. Morbi ultrices laoreet dictum. Praesent bibendum viverra varius. In hendrerit lacinia dui, in sagittis magna viverra a. Curabitur commodo placerat sapien, ut gravida diam rhoncus id.

Praesent sed lobortis orci. Cras a magna facilisis, tempus velit sit amet, mollis ligula. Morbi dignissim ut nisi sit amet sollicitudin. Integer convallis tellus at sodales dignissim. Nunc ut scelerisque lectus, non maximus dui. Integer molestie non neque et dapibus. Morbi turpis ante, pellentesque a tempus eu, sollicitudin eget purus. Vivamus a erat vel ipsum luctus consectetur. Phasellus tincidunt, enim sed ornare sodales, sem urna elementum tortor, eu tincidunt lorem ex ac ex. Sed sagittis ipsum ligula, non vestibulum nibh fringilla et. Aliquam laoreet sapien imperdiet, tempus mi dapibus, egestas quam. Aenean sit amet vulputate ligula.

Praesent sed lobortis orci. Cras a magna facilisis, tempus velit sit amet, mollis ligula. Morbi dignissim ut nisi sit amet sollicitudin. Integer convallis tellus at sodales dignissim. Nunc ut scelerisque lectus, non maximus dui. Integer molestie non neque et dapibus. Morbi turpis ante, pellentesque a tempus eu, sollicitudin eget purus. Vivamus a erat vel ipsum luctus consectetur. Phasellus tincidunt, enim sed ornare sodales, sem urna elementum tortor, eu tincidunt lorem ex ac ex. Sed sagittis ipsum ligula, non vestibulum nibh fringilla et. Aliquam laoreet sapien imperdiet, tempus mi dapibus, egestas quam. Aenean sit amet vulputate ligula.

Curabitur dui elit, sollicitudin vitae enim in, commodo dictum urna. Maecenas nec vulputate ligula. Integer viverra nunc massa. Curabitur interdum, elit scelerisque tincidunt mollis, turpis ipsum dignissim mauris, sed facilisis purus felis sit amet ipsum. Etiam rutrum viverra diam vitae convallis. Vestibulum pulvinar vulputate magna.

Curabitur dui elit, sollicitudin vitae enim in, commodo dictum urna. Maecenas nec vulputate ligula. Integer viverra nunc massa. Curabitur interdum, elit scelerisque tincidunt mollis, turpis ipsum dignissim mauris, sed facilisis purus felis sit amet ipsum. Etiam rutrum viverra diam vitae convallis. Vestibulum pulvinar vulputate magna.

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Morbi dignissim eget ligula vel commodo. Praesent ipsum nisl, posuere vel nibh nec, euismod pharetra risus. Morbi ultrices laoreet dictum. Praesent bibendum viverra varius. In hendrerit lacinia dui, in sagittis magna viverra a. Curabitur commodo placerat sapien, ut gravida diam rhoncus id.

Curabitur dui elit, sollicitudin vitae enim in, commodo dictum urna. Maecenas nec vulputate ligula. Integer viverra nunc massa. Curabitur interdum, elit scelerisque tincidunt mollis, turpis ipsum dignissim mauris, sed facilisis purus felis sit amet ipsum. Etiam rutrum viverra diam vitae convallis. Vestibulum pulvinar vulputate magna.

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Morbi dignissim eget ligula vel commodo. Praesent ipsum nisl, posuere vel nibh nec, euismod pharetra risus. Morbi ultrices laoreet dictum. Praesent bibendum viverra varius. In hendrerit lacinia dui, in sagittis magna viverra a. Curabitur commodo placerat sapien, ut gravida diam rhoncus id.

Curabitur dui elit, sollicitudin vitae enim in, commodo dictum urna. Maecenas nec vulputate ligula. Integer viverra nunc massa. Curabitur interdum, elit scelerisque tincidunt mollis, turpis ipsum dignissim mauris, sed facilisis purus felis sit amet ipsum. Etiam rutrum viverra diam vitae convallis. Vestibulum pulvinar vulputate magna.

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Morbi dignissim eget ligula vel commodo. Praesent ipsum nisl, posuere vel nibh nec, euismod pharetra risus. Morbi ultrices laoreet dictum. Praesent bibendum viverra varius. In hendrerit lacinia dui, in sagittis magna viverra a. Curabitur commodo placerat sapien, ut gravida diam rhoncus id.

TEKNIK MUDAH DAN MEMBANTU

Teknik mudah follow. Teknik Mudah Follow. Step by step. Teknik Mudah Follow.  

PANDUAN DARI ZERO KE PRO

Walaupun tidak pernah melabur, anda pasti mendapat panduan sehingga menjadi profesional!

DEDAH STRATEGI & URUS RISIKO

Strategi rahsia yang menjadi kunci kejayaan untuk mendapat keuntungan yang diharapkan. 

BERAPA YAN GANDA PERLU LABURKAN ?

Yuran kebijaksanaan yang anda perlu laburkan untuk….

**Perubahan harga tertakluk kepada promosi semasa.

“ SAYA DAH TAK SABAR NI! ”

Terima kasih & Tahniah kerana membuat pilihan bijak. Sila
klik JOIN untuk isi borang tempahan.

DISCLAIMER

Kumpulan ini hanya untuk tujuan pendidikan sahaja. Saya bukan penasihat kewangan dan bukan nasihat kewangan ini. Dengan menyertai, anda bersetuju bahawa saya tidak dapat menjamin anda kembali dalam pasaran saham, tidak ada yang boleh. Pasaran saham boleh terhempas pada bila-bila masa, dan kita semua boleh turun 50%. Anda tidak sepatutnya mengikuti sesiapa sahaja semasa melabur dengan wang anda. Gunakan maklumat yang tersedia untuk anda untuk membuat keputusan anda sendiri. Kumpulan ini tidak boleh digunakan sebagai panduan untuk memberitahu anda di mana untuk meletakkan wang anda, hanya sebagai sumber maklumat tentang stok untuk kelebihan tambahan itu.